wtorek, 24 kwietnia 2012

Tchibo - zakupy do domu, ale nie kawowe:)

Dziś o drobnych zakupach do domu.

Lubicie sklepy Tchibo? Mydło i powidło, ale ja nawet lubię:)
Czasem można tam naprawdę spotkać ciekawe produkty i rozwiązania. Często też niezłe jakościowo ciuchy, choć to zależy...
Ja najczęściej robię zakupy w ich sklepie internetowym - www.tchibo.pl.
O wiele większy wybór, często atrakcyjne przeceny i wiele produktów jakich w ich stacjonarnych sklepach nie widziałam.

Oto moje ostatnie zdobycze:
 

Pudełko/szkatułka na biżuterię. Od dawna poszukiwałam czegoś takiego.
Niestety albo najczęściej nie pasowały mi kolory, albo było za mało miejsca do przechowywania albo wionęło tandetą i
kiepskim wykonaniem.


 Muszę powiedzieć, że tu naprawdę wykonanie jest świetne.
Do tego bardzo estetycznie wygląda i jest w idealnej dla mnie wielkości.
Łatwo się otwiera i zamyka.


Ma dwa poziomy. Wierzchnia część jest zdejmowana.


Kupiłam go głównie z myślą o przechowywaniu kolczyków, bo nazbierało mi się ich sporo, a nie jestem zwolenniczką przechowywania nawet sztucznej biżuterii na wierzchu, bez zamknięcia.


Tu szkatułka już uzupełniona.
Umieściłam w niej tylko sztuczną biżuterię - to znaczy kolczyki + kilka broszek i wisiorków do łańcuszków.
Bransoletki, naszyjniki itp. przechowuje jeszcze w innym miejscu.


Oryginalnie wg etykiety na pudełku pojemnik ten jest do przechowywania prac ręcznych.
Ale do biżuterii także:)

Zastanawiam się czy nie sprawić sobie jeszcze takiego jednego...




Jako fanka świeczników do mojej kolekcji dołączyłam metalowy świecznik z ażurowym zdobieniem.
Występuje w wersji średniej i dużej.
Ja posiadam ten mniejszy.
Przy zapalonej świeczce lampion wygląda naprawdę ciekawie i stylowo.

Zaopatrzyłam się także w pojemnik na różne przybory papierniczo-biurowe.
Brakowało mi czegoś takiego na biurko. A kolor biały jest idealny dla mnie!
Występuje też w większej wersji.


  
Szufladki mogłyby byś lekko większe, bo nie są zbyt pojemne, ale zawsze jakieś drobne rzeczy

jak spinacze itp. spokojnie się zmieszczą.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W Tchibo lubię też kupować skarpetki. Polecam! Jakościowo naprawdę świetne.
Tym razem padło na stopki:)
W porównaniu z innymi np. kupionymi w H&M - te są rewelacyjne.
W komplecie były 3 pary w różnej kolorystyce.
 

Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła czegoś do sprzątania.
Mam trochę bzika na punkcie kupowania różnych tego typu gadżetów:)
Szczotek, szczoteczek, szmatek itp. "ułatwiaczy" sprzątania w różnych kombinacjach - mam odgroma, ale w koło wydaje mi się, że jeszcze za mało i coś może będzie jeszcze lepsze:)

Do tej rodziny teraz dołączył pogromca kurzu jak poniżej:


Lubicie sklepy Tchibo? Robicie tam zakupy?

Pogody ducha dla Was!
Magda

47 komentarzy:

  1. Pudełko prezentuje się rewelacyjnie :) Sama od dawna rozglądam się za podobnym, jednak często ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia, teraz wiem gdzie szukać ;)

    Ale patent z trzymaniem mniejszych skarbów w pudełeczku po czekoladkach sama wykorzystuję ;) Szczególnie te blaszane puszki po czekoladkach lindta czy serducho wedla świetnie się do tego nadają, bo nie dość że pojemne to jeszcze ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pojemniczki po czekoladkach są naprawdę super:)

      Usuń
    2. mam to samo pudełeczka a w nim małe bronsoletki:)) kobiety jednak sa do siebie podobne:)

      Usuń
    3. Pewnie, że podobne. Lubimy ładne rzeczy:)

      Usuń
  2. pierwsze pudeleczko super - ale ja nie mam az tyle bizuterii, nie mialabym czego w nim trzymac ;)
    a takiego jak drugie szukam wszedzie i znalezc nie moge!
    no sklep tchibo uwielbiam, kupilam tam swietna jesienna kurtke za grosze :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zmieściły się tylko kolczyki i broszki:( A reszta niestety nie...A wydaje mi się, że ja generalnie mam tego mało:)

      Usuń
  3. po tej notce bedę juz inaczej patrzec na tchibo, szkatułka na biżu - rewelka, a przybornik baardzo mi sie spodobał:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tam wszystko jest fajne, ale czasem naprawdę można dobrze trafić. Szkatułką sama byłam zaskoczona. Plus, że towar można zwrócić do 30 dni od zakupu zarówno przy zakupach w sklepie stacjonarnym jak i internetowym.

      Usuń
  4. ta biała półeczka by się przydała ;)) genialne zakupy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście w Tchibo można czasem znaleźć fajne rzeczy, ja kupiłam m.in piżamę i sweter- trochę się obawiałam, a sprawują się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam świetny kardigan. Chodzę w nim rok czasu a w koło pyta mnie ktoś nawet na ulicy gdzie go kupiłam. Gatunek super! Ale widziałam czasem rzeczy też dość marne jakościowo.

      Usuń
  6. Oooo nie! I po co ja przeczytałam to u Ciebie? Teraz się napaliłam na ten biały organizer na przybory, i pojemnik na biżuterię. Są po prostu świetne! A takiego białego to już od dawna szukałam. I znów mój portfel ucierpi :)

    Długo czekałaś na paczkę? :)

    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przesyłkę około 4-5 dni roboczych. Towar idzie z Niemiec. Wszystko sprawnie bardzo. Można zwrócić w ciągu 30 dni.

      Usuń
  7. przydałyby mi się te pudełka :) swoją droga nigdy nie zajrzałam d tych sklepow chociaż często mijam jeden, może zajrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich obserwacji wynika, że zdecydowanie większy jest wybór w sklepie internetowym, ale może to też zależeć od danego sklepu.

      Usuń
  8. Jak ktoś planuje zakupy w sklepie internetowym Tchibo.pl to teraz dostałam maila, że w dniach 25-26.04 darmowa jest wysyłka bez względu na wartość zamówienia. Standardowo bowiem koszty wysyłki to 12,50 PLN. A jak zamówimy na kwotę 299 PLN - wtedy dowóz gratis.
    Teraz gratis jest bez granicy wartości zakupów. To tak woli informacji:)
    A w Tchibo.pl obowiązują także karty punktowe Payback.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne "pierdółki", chyba czas rozpocząć buszowanie na ich stronie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Wiele fajnych rzeczy, choć czasem niektóre są dość drogie w porównaniu z jakością. Warto też kupować na promocjach i wyprzedażach.

      Usuń
  10. OOO... nie wiedziałam o tej stronie- dużo fajnych gadżetów, czyli pewnie pozbędę się oszczędności..:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety...tak to jest z tymi oszczędnościami, że uciekają migusiem:)

      Usuń
  11. Jako, że kawy nie pijam mijałam ten sklep bardzo często bez żadnych emocji. Nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby tam zajrzeć, a już tym bardziej nie pomyślałam, że mają tam coś ciekawego niekawowego (czytaj niezwiązanego bezpośrednio z procesem przygotowywania kawy, bo ekspresy na wystawie widziałam)Bardzo potrzebuje czegoś, bliżej nieokreślonego "czegoś", co pozwoli ogarnąć i utrzymać w porządku moje dokumenty. Masz jakiś sprawdzony sposób? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tych sklepach kawy jeszcze nigdy nie kupiłam, bo akurat w kawach Tchibo nie gustuje:) Ale gadżetów domowych od nich mam sporo. Jeśli chodzi o przechowywanie dokumentów to nie będę tu oryginalna - większość przechowuje w segregatorach dużych. Tam wkładam je w koszulki i wszystko podpisuje. Poza tym mam takie stojaki ażurowe białe metalowe z Ikea na dokumenty bieżąca + teraz ten przybornik biały z Tchibo. Dobre rozwiązania do przechowywania dokumentacji ma też Ikea - kartonowe pudełka, kartonowe stojaki i metalowe. Polecam. Choć moim zdaniem najlepsze są segregatory - szczególnie na papiery jakie musimy trzymać a do jakich codziennie nie zaglądamy.

      Usuń
  12. piękna kolekcja biżuterii :) może się kiedyś umówimy na kawkę Tchibo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kolczyki. Naszyjniki, bransoletki i pierścionki nie zmieściły się w szkatule:)
      Na kawę - pewnie:) Choć znam lepsze kawy niż Tchibo:)

      Usuń
    2. to zazdroszczę, ja zazwyczaj wkrętki noszę. to się kiedyś umówimy na dobrą kawę :)

      Usuń
  13. bardzo lubię tchibo, mają pyszne słodkości, kawę i piękny asortyment do domu :) jak tam wchodzę i widzę te piękne kolory to chciałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za ich kawą nie przepadam, ale za wszelkimi gadżetami tak:)

      Usuń
  14. Jak przeczytalam tchibo to na mysli mialam tylko i wylacznie kawe a tu cos calkiem innego mile zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja omijam zawsze te sklepy, a szkoda. Pojemnik biżuterie świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej kupuje u nich w necie. W sklepach mają mniejszy asortyment.

      Usuń
  16. Świetny ten pojemnik na biżuterię, przydałby mi się taki na moje drobiazgi ;) A świecznik mamy taki sam ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kupiłam drugi ten kuferek na biżuterię. Polecam.

      Usuń
  17. Chciałabym mieć takie pudełko. Zapraszam na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem nadal jest dostępne i można go zakupić.

      Usuń
  18. super pudełko... muszę nad takim pomyśleć...

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktyczne i urocze pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy, najbardziej spodobały mi sie pudełka- praktyczne,a zarazem gustowne.
    Moge wiedziec gdzie zakupiłas to białe pudełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak jest w poście podane i w tytule - wszystko ze sklepu Tchibo.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena