niedziela, 16 czerwca 2013

-30% na pielęgnacje i produkty do opalania w Super Pharm. Moje nowości kosmetyczne.

Pewnie zbyt późno przychodzę z tą informacją, ale może jeszcze ktoś zdąży skorzystać.

W ten weekend Super Pharm przygotowało ciekawą promocję. Wszystkie pielęgnacyjne kosmetyki do twarzy i ciała kupicie z 30% rabatemTaka sama zniżka obowiązuje na produkty do opalania.

Pokażę Wam jeszcze ostatnie nowości kosmetyczne jakie zagościły w mojej łazience i toaletce.

W ramach facebookowej akcji poszukiwania testerek marki Perfecta, zostałam wybrana jedną z nich. Można było otrzymać 3 produkty z kilkunastu propozycji. Zdecydowałam się na:
- Perfecta SPA Cukrowy Peeling Regenerujący Masło kakaowe + olej z gardenii
- Perfecta Cera Naczynkowa Krem do cery tłustej i mieszanej na dzień i na noc
- Perfecta No Problem Krem matujący 

Przetestujemy i zobaczymy jak się sprawdzą. Recenzję oczywiście się pojawią.


Otrzymałam także do testów balsam do włosów firmy Elfa. Seria Green Pharmacy Herbat Cosmetics. Jest z olejkiem arganowym i granatem. Jeszcze nie używałam. Dam z czasem znać czy warty jest kupienia.


Zdecydowałam się na kupienie przez ebay pędzla Joursna Professional Brush. To imitacja pędzli Real Techniques. Sporo ostatnio się o nich mówi na YT i blogach. Występują w wielu odmianach i kolorach. Wybrałam jeden - flat top.
 Kosztował ok. 8-9 PLN. Pieniądze zatem śmieszne, a przesyłka z Chin gratis. Koperta przyszła w ciągu 13 dni.
Pędzel do złudzenia przypomina markę RT. Gdyby nie napis ciężko by było je odróżnić. Używam go od 5 dni i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Świetnie rozprowadza fluid. Jest niesamowicie miękki, do tej pory nie zgubił żadnego włoska. Nic złego nie wydarzyło się z nim po myciu. Ale jak na razie nie chcę wydawać ostatecznego werdyktu. Kilka dni to za krótko na precyzyjną ocenę.
Pragę też zaznaczyć, że z RT mam 4 inne pędzle i bardzo je lubię, ale flat topa od nich nie posiadam. Starałam się kupić specjalnie taki jakiego nie mam, by nie mnożyć tych samych modeli. Nie jestem w stanie przez to porównać identycznych pędzli tych 2 firm pod względem np. funkcjonalności, długości włosia itp. Nie wiem nawet czy Real Techniques ma dokładnie taki flat top. Ale Wy pewnie mi powicie?




 Skorzystaliście może z promocji w Supr Pharm? A może teraz popędzicie do sklepu?
Jestem też ciekawa czy mieliście pokazane tu przeze mnie produkty i jak z opinią?

Magda

25 komentarzy:

  1. szkoda , że u mnie nie ma SP :( Jestem ciekawa pędzla ,a tzn. , że przesyłka gratis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przesyłka była gratis. Z Azji często są gratis małe przesyłki.

      Usuń
  2. U mnie balsam GP z olejkiem arganowym się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Mam nadzieję, że u mnie też będzie ok.

      Usuń
  3. Szkoda, że dowiedziałam się dopiero dziś o tej promocji, już nie dam rady podjechać do SP, ale znając życie za chwile będzie kolejna promocja :) A te pędzle sama mam zamiar jeszcze dziś zamówić, za taką cenę (i darmową wysyłkę), nie będę żałować a wydają się na prawdę bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że zaraz tak jak piszesz pojawi się kolejna jakaś fajna promocja. Nie ma co żałować tej:)

      Usuń
  4. Strasznie żałuję że nie mogłam się wyrwać do domu w ten weekend i odwiedzić SP, bo w mieście gdzie studiuję nie ma niestety. Akurat potrzebuję kremu z filtrem a -30% to jednak spora zniżka. Balsam Green Pharmacy całkiem mi się spodobał, ładnie wygładza włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest sporo promocji w różnych sklepach na kosmetyki do opalania. Na bank jeszcze będzie okazja byś kupiła taniej filtr.

      Usuń
  5. Ja czasami kupuję peelingi do ciała z Perfecty i nawet je lubię.
    Są delikatne ale czasami i taki delikatny peeling jest potrzebny.
    Natomiast ostatnio skusiłam się na pędzle Hakuro, mam nadzieję, że będę z nich zadowolona. Wahałam się między Hakuro a Real Techniques.

    A z promocji SP nie skorzystałam, muszę najpierw zejść z zapasów bo niebawem utonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie robiłam zakupów. Hakuro pędzle bardzo lubię. Mam kilka i są super.

      Usuń
  6. Gdybym była w Polsce to wybrałabym się do SP i coś bym napewno sobie znalazła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank coś by wpadło do koszyka:)

      Usuń
  7. ten pędzel to skóra zdjęta z Real Techniques Stippling Brush :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto niestety nie. Ja mam Stippling Brush od RT i jest inna. Inna wielkość i długość włosia. Inna rzadkość. Stippling Brush to nie flat top, a ten z Chin to typowy flat top średnio zbity.

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego kremu matującego Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś od nich matujący z takiej serii gruszkowej. Cudo. Zużyłam chyba z 3 opakowania. Ale potem całą tą serię wycofali. Jestem ciekawa czy to zamiennik i czy tam samo się sprawdzi czy to inna bajka.

      Usuń
  9. Ja ostatnio się obkupiłam w Rossmanie na promocji -40% :) fajny ten pędzel możesz mi podesłać od jakiego użytkownika go kupiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila, podeślę tam linka.

      Usuń
  10. Bardzo mnie ciekawi ten peeling cukrowy od pewnego czasu szukam czegoś godnego polecenia i jakoś póki co nici z tego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiera dobre opinie, ale w sumie preferencje peelingowe są różne.

      Usuń
  11. Tego balsamu do włosów z olejkiem arganowym Green Pharmacy jeszcze nie widziałam, a olejek arganowy to jest coś co bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty olejek to super sprawa. Mam i stosuję.

      Usuń
  12. Mam 3 pędzle Joursna i jestem z nich zadowolona jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena