środa, 21 maja 2014

Wiosna na pazurkach! Może nawet lato? Dwukolorowa hybryda.

W malowaniu paznokci lubię klasykę i elegancję. Rzadko kiedy pozwalam sobie na więcej kolorów u jednej dłoni. Pewne zdobienia, piaski, ciapki, brokaty itp. to już w ogóle nie moje klimaty. 
Połączenie błękitu i żółtego to dla mnie duża ekstrawagancja:) Mix jednak trafił w moje gusta. Przy tak pogodnie jaką teraz mamy, pasuje idealnie i dobrze się z nim czuję.


Kiedyś preferowałam długie paznokcie. Teraz przyszła mi faza na krótkie. Skracam je regularnie. Nie mam problemu z zapuszczeniem płytki, gdyż rośnie mi ona niesamowicie szybko. Nawet wolałabym by trochę zwolniła. Ciekawe, czy znowu kiedyś mnie najdzie by mieć długie pazurki...


Zdjęcia troszkę "zjadają" kolor. W rzeczywistości oba odcienie są nieco bardziej nasycone, ale nadal w tonacji pastelowej.

Manicure to hybryda. Lakiery Gelish. Nie znam numerów. Był wykonywany u kosmetyczki. Jeśli ktoś jest ciekawy, mogę przy kolejnej wizycie zapytać o konkretne oznaczenia.


Podoba Wam się? Czy nie trafia w Wasze gusta?

32 komentarze:

  1. Kiedyś miałam podobne lakiery :) Rzeczywiście tak letnio się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już prawdziwy upał mamy:)

      Usuń
  2. Ja mam ochotę sama nauczyć się robić hybrydowe pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz takie zdolności, to czemu nie?

      Usuń
  3. Ładne pastelowe kolory, idealnie pasują do letniej pogody, która na szczęście nastała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jakoś radośniej się zrobiło, choć dla mnie to już za gorąco jest:)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się Twoje hybrydowe paznokcie :) Ja szukam i szukam u siebie kogoś, kto dobrze i ładnie mi położy hybrydę, ale póki co nie znalazłam. Bylam w dwóch zakładach kosmetycznych i w jednym tak mi babeczka położyła hybrydę, że oo dwóch dniach nie miałam już 4 paznokci, a w drugim jakoś pani stwierdziła, że niezbyt dobrze się czuje w zajmowaniu paznokciami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci hybryda odpadła po 2 dniach, powinnaś iść z reklamacją i kobieta powinna oddać Ci kasę. Kosmetyczka co nie lubi zajmować się paznokciami??? Już mnie nic chyba nie zaskoczy...

      Usuń
  5. Śliczne kolorki, takie połączenie bardzo ładnie wygląda c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorystyczne ładne. Jednak jako fanka klasyki, zostałabym przy jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że takie taki "odjazd" serwuje sobie raz na wiele m-cy, jest ok:) Czasem warto wyjść poza schematy.

      Usuń
  7. Moje paznokcie też rosną niesamowicie szybko, czasami aż za szybko bo ni lubię bardzo ich skracać, piłować itp. :/
    A bardzo ładne kolory, takie wiosenne, świeże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy i paznokcie od zawsze mi rosły szybko i tak jak inni marzą o tym, ja wolałabym by rosły wolniej:)

      Usuń
  8. Śliczne mani i śliczny blog. Dodaję siebie Kochana i zostaję.Super tu u Ciebie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Zapraszam zatem do odwiedzin i komentowania.

      Usuń
  9. jak dla mnie kolorki idealnie dobrane do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie pastele świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekko i wiosennie, bardzo ładny mani :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt dużo na paznokciach to nie moje klimaty:)

      Usuń
  12. Te dwa kolor bardzo ładnie się razem prezentują, idealne na lato. Dla Ciebie to jest krótka płytka, w porównaniu do moich to jest długa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura obdarzyła mnie całkiem łaskawie w długość płytki:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena