środa, 3 grudnia 2014

Wtorek/środa z Yankee Candle #3 CRANBERRY ICE.


Słodko-kwaśny. Takie połączenia zapachowe bardzo lubię i zdecydowanie preferuje. Mamy tu cudowną słodycz. Idealną na chłodne wieczory. Tuż natomiast za nią idzie miłe orzeźwienie. Dzięki czemu woń nie nudzi się, nie jest męcząca i nazbyt ciężka.


Rzeczywiście czuć podczas palenia żurawinę i nutę lodowej świeżości. Dla mnie wyważenie idealne.  Do tego dochodzi przyjemna kwaskowość. Lubię:)


W porównaniu jednak z innymi woskami jakie posiadam, ten akurat zapach utrzymuje się w pomieszczeniu dość krótko. W miarę wypalania nie jest cały czas tak samo bogaty. Zauważyłam, że po jakimś czasie w ogóle go nie czuję. Chyba, że siedzę bardzo blisko kominka. Ze względu na to w dużą świeczkę
Cranberry Ice bym nie zainwestowała. Może to też być kwestia tego akurat egzemplarza.


Kolor cudowny i niesamowicie intensywny. Żurawina przysypana śniegiem! 
Mielicie może okazję używać? Co Wasze nosy mówią o Cranberry Ice?

Ten wosk jak i całą markę YC możecie kupić na stronie Goodies.pl. Do końca roku na hasło 77GERDA obowiązuje 10% zniżka na wszystkie nieprzecenione produkty. Rabat jest wielokrotnego użytku.
Woski YC kosztują 7 PLN/szt. 


Recenzja innych zapachów z YC:
TURQUOISE SKY  - 
KLIKNIJ TU>>
MIDNIGHT JASMINE - KLIKNIJ TU>>


Pozdrawiam ciepło!

11 komentarzy:

  1. nie miałam, ale kurcze mam ochotę na niego <3 bo to chyba mój zapach taki by był : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Wosk warto kupić, w świeczkę o tym zapachu bym nie inwestowała.

      Usuń
  2. dziś to już czwarta recenzja tego wosku, którą widzę:) sama go nie mam w swoich zbiorach, ale zamówiłam 8 innych ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w zeszłym sezonie zimowym świeczkę, zapach bardzo przyjemny, jeden z moich ulubionych z YC, ale faktycznie w porównaniu z innymi świeczkami/woskami bardzo delikatny i nie utrzymuje się zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka mnie nie kusi, ale ogólnie zapach przyjemny.

      Usuń
  4. Też lubię słodko kwaśne zapachy więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie :) nie miałam jeszcze do czynienia ze słodkokwaśną mieszanką zapachową w woskach czy świecach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena