poniedziałek, 7 maja 2012

Toskania - powrót po majówce z pięknej włoskiej krainy...


Jutro powrót do rzeczywistości. 
Będzie bardzo ciężko...


Majówkę spędziłam w cudownej Toskanii we Włoszech.
Wszystko w tej krainie jest naj!
Widoki, klimat, zabytki, sztuka, kultura, kuchnia, wino, kawa, ludzie, zapachy, smaki, kolory, miasta i wsie...

Mogłabym wymieniać długo.

Zakochałam się w Toskanii już dawno i za każdym razem odkrywam jej piękno na nowo.
W tym roku też mnie nie zawiodła.

Słynny Stary Most w ukochanej Florencji
Marzę by mieć kiedyś tam własny dom...wśród winnej latorośli i gajów oliwnych...

Dziewięć dni urlopu minęło błyskawicznie.
Aż łza w oku się kręci na myśl, że nie mogłam zostać tam dłużej...

Wypoczęłam pięknie i dokładnie tak jak lubię.

Postaram się jak najszybciej podzielić choć garścią zdjęć i tym co udało mi się w Toskanii zobaczyć tego maja.
Teraz tylko mała namiastka na szybko.
Piazza del Campo w Sienie. Jeden z najpiękniejszych placów na świecie!

Mam cel by zarazić Was klimatem tego pięknego miejsca:)
Czekajcie zatem na post o tej tematyce.

Najlepsze carpaccio pod słońcem w naszej ulubionej knajpce w urokliwym Montecatini

Bardzo się stęskniłam za Wami i za regularnym pisaniem bloga.
No ale urlop ma swoje prawa...
A ja jak już wypoczywam to na maksa i od wszystkiego co codzienne.


A jak Wy spędziliście te dni wolne?
Chętnie poczytam.

Nie dajcie się jutro!
Poniedziałki nawet po tak długim czasie wolnym - też mogą być udane!

Magda

26 komentarzy:

  1. Ślicznie :)))
    Poniedziałki są super bo się wraca do ukochanej pracy :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i takie nastawienie jest świetne! Uściski kochana!

      Usuń
  2. Piękna Toskania :) czekam na kolejene zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super, zazdroszczę! ja musiałam pracować:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niestety tak bywa, że trza pracować. Innym razem pojedziesz:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia! Byłam we Florencji, ale Sieny nie odwiedziłam i widzę że muszę koniecznie odwiedzić to miasto, plac wygląda niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plac w Sienie jest cudny! Zdjęcie tego nie oddaje nawet, bo cały trudno zmieścić na zdjęciu. Chyba, że z jakiejś wysokości.
      Jeśli byłaś we Florencji musisz i tu zawitać. Siena jest też bardzo urokliwa i mniej tłoczna. Mi marzy się by pojechać do niej na słynne Palio. To musi być niesamowite przeżycie.

      Usuń
  5. Ja już jestem pod urokiem tego miejsca. Czekam na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne widoki... :) aż chce się już wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje nie polecam tam jechać. Za to wiosną bardzo!

      Usuń
  7. zeszłe wakacje spedziłamw Toskanii! ogladajac zdjecia wiele mi sie przypomnialo, och marza juz mi sie wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też nasz to miejsce.

      Usuń
  8. kochana, widze ze urlop sie udal! super:)) czekam na obszerniejsza relacje! buziaki! alusia842 z YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak super, że napisałaś! Urlop udany bardzo!

      Usuń
  9. Ciao! Ovviamente e' certo che le tue vacanze eranno belle ;) Powiedz mi, jeździsz do Włoch w sposób odgórnie zorganizowany, czy sama jesteś swoim biurem podróży? ;)
    Pozdrawiam.
    www.livelovehatewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywałam tak i tak. Ale ostatnio już raczej na swoją rękę jeździmy. Większa swoboda.

      Usuń
  10. czuję się zarażona, ale fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie, że urlop się udał, ale z drugiej strony jak mógł się nie udać skoro spędziłaś go w Toskanii?! Pierwsze zdjęcie już ustawiłam jako tapetę. Relaksuje mnie ten widok :) Tak więc czekam na dalsze relację:)Śmiało możesz wymieniać co tam jest naj...Wytyczysz nam trasę, dzięki której i my pokochamy to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej zamieścić post ale trochę mi się schodzi z przebraniem zdjęć:) Buziaki!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena