wtorek, 7 stycznia 2014

Rozdanie z marką Cece Of Sweden - do 31.01.14. Wygraj jeden z 3 setów!

W grudniu przy okazji prezentacji 2 produktów serii Argan od Cece Of Sweden, zapowiadałam, że identyczny set będziecie mogli u mnie zdobyć.

Do wygrania 3 takie same zestawy (masło do ciała + żel pod prysznic) dla 3 różnych osób: 
- Cece Of Sweden Argan Body Butter - 250 ml
- Cece Of Sweden Argan Shower Gel - 250 ml


Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 07.01.14 do 31.01.14 do godz. 23:59.
2. Przeznaczony jest dla pełnoletnich użytkowników lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców. Dostawa tylko na adres w Polsce. Wysyłką nagród będzie zajmować się dystrybutor marki i fundator nagród - Beliso Sp. z o.o.

3. Sponsorem wszystkich nagród jest dystrybutor marki Cece Of SwedenBeliso Sp. z o.o.
  
               
Organizatorem jestem ja - 77gerda, właścicielka bloga 77gerda.blogspot.com.

3. Aby wziąć udział w zabawie należy spełnić następujące warunki:

- być publicznym obserwatorem mojego bloga, nie anonimowym (1 los)


wypełnić formularz i podać odp. na pytanie w nim zawarte

- obowiązkowe jest także podanie swojego nicku pod jakim obserwujecie mój blog i maila

- pamiętajcie by nie pisać odpowiedzi w komentarzach, liczą się tylko zgłoszenia przez formularz.

4. Dodatkowe losy można zdobyć przez:
- polubienie mojej strony na 
Facebook (+2 losy)

polubienie strony marki Cece of Sweden na Facebook (+2 losy)

- udostępnienie linku z rozdaniem na swoim Facebook lub/i Twitter (+2 lub 4 losy)

- dodanie na swoim blogu notatki o konkursie (+ 3 losy)

- dodanie w pasku bocznym swojego bloga banera z info o konkursie (+ 2 los)

- umieszczenie mojego bloga na swojej liście blogroll

- pierwsze 7 osób z listy najaktywniejszych komentujących na blogu dostają + 3 losy.
5. Zgłoszenia z blogów, które są stworzone tylko do brania udziału w zabawie będę anulować.

6. Wyniki ogłoszę w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.

7. Na adres szczęściarza czekam 5 dni od dnia ogłoszenia wyników.

8. Rozdanie obejmuje przesyłkę z dwoma produktami marki Cece of Sweden (jak na zdjęciu). Wygrywają 3 osoby.

9. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.

10. Losowania dokonam z wszystkich odpowiedzi spełniających regulamin.

11. Jedna osoba może zgłosić tylko jeden udział. W innym przypadku zgłoszenia będą anulowane.

12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Powodzenia!

                 

15 komentarzy:

  1. Świetne rozdanie! Nie widziałam jeszcze tej serii w drogeriach, ale mam masło i to najlepsze masło do ciała, jakie miałam! Utrzymuje nawilżenie 2 dni i sprawdza mi się ostatnio idealnie! Zachęcam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy okazji konkursu dowiedziałam się, że jestem na liście top komentatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bocznej szpalcie bloga jest zawsze widoczne kto u mnie jest Top Komentatorem:)

      Usuń
  3. Zrobione :) Bardzo ciekawe te kosmetyki, nigdy nie miałam styczności z taką marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia dla uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. ARGAN OIL.....O tobie marzę....śmiało wtedy spojrzę w lustro i zobaczę w nim BÓSTWO...♥

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy to trzeba byc koneicznie blogerka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłane.Może szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena