środa, 4 kwietnia 2012

TAG: Jesteś piękna!

ZASADY:

1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3."Otaguj" kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz. 

--------------------------------------------------------------------

ODPOWIEDŹ:

Nie mam ulubionego zdjęcia z sobą. Generalnie nie lubię być fotografowana.
Uwielbiam zdjęcia - ale bez ludzi na nich:)
Zamieszczam zdjęcie z ukochanej Barcelony.
Bardzo tęsknie za tym miastem i ostatnio w koło oglądam moje zdjęcia z pobytu tam.
Oto jedno z nich:


"Otagowała" mnie: HairCare


Tag ciężki:) W sumie chyba jak typowa kobieta do każdej części swojego ciała mam jakieś ale...i pewnie zawsze "coś" mogłoby być lepiej...:)

Uznałam także, w tym tagu chodzi o lubienie próżnej:) sfery wyglądu, a nie cech osobowości.
Tu do lubienia miałabym chyba więcej:)

Po długim namyśle wybieram:

1. Dłonie i paznokcie oraz nadgarstki:) - tu chyba mam najmniej zastrzeżeń. Choć ze względu na moją karnację mam często dłonie różowe a nawet czerwone (nawet latem) - a to już mniej mi się podoba.
Lubię jednak smukłość swych doni, cienkie długie paluchy:) i długą płytkę paznokcia.
Podobają mi się także moje nadgarstki - jedynie jest problem często z bransoletkami, bo wiele niestety spada:(

2. Biust - jest w porządku. Czasem narzekam, że jest za duży w stosunku do mojego wzrostu, ale nie ma co marudzić.

3. Włosy. Nie miałam nigdy wielkich problemów z włosami, choć oczywiście są lepsze i gorsze chwile dla nich.
Kiedyś bardzo mi się kręciły. Teraz obserwuje, że z wiekiem loki są coraz mniejsze. Trochę szkoda, ale w sumie są ok:)
Nie maltretuje ich za bardzo a fryzjerzy zawsze chwalą, że dawno nie widzieli tak zdrowych włosów - chyba więc mogę się cieszyć:)

4. Szyja i dekolt - głównie za wystające kości:) Jedni to lubią, inni nie. Ja lubię.
Do tego jak na razie podoba mi się stan mojej skóry w tych miejscach, mimo że czas upływa niemiłosiernie....

5. Rzęsy - naturalnie są dość długie i podwinięte. Mogły by być gęstsze, ale tu już się czepiam:)
Niestety też są jasne więc regularnie robię hennę.

TAGUJĘ:


Udanej zabawy:)
Magda

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za wytypowanie, tag jest bardzo ciekawy i niestety jednocześnie trudny:)Postaram się na niego szybko odpowiedzieć:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena