piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012. Dziś będzie piękny mecz w Warszawie!

Godzina do meczu.
Bez względu na wynik to będzie piękne wydarzenie. Wiem to!

W Warszawie leje i grzmi, ale może do godziny 18 się przejaśni.
Cały dzień była wielka duchota. Ten deszcz zatem to duża ulga.

Czuć wszędzie atmosferę podniecenia i świetnie.

Nasze chłopaki już pokazali się w garniturach na murawie.
Ależ oni cudnie się prezentują!:)

Zazdroszczę wszystkim tym, którzy mają możliwość oglądania tego wydarzenia na żywo.
Niesamowite przeżycie!

Ulice wyglądają pięknie i kolorowo.

Niektórzy naprawdę przeszli samych siebie w swoich dzisiejszych strojach dnia:)
A mnie najbardziej rozwalają pokrowce na lusterka samochodów....:)


Uwielbiam wszelkie wydarzenia sportowe, bo generują one wielką radość, a tego nam Polakom bardzo potrzeba.

Bez względu na to czy jesteście zapalonymi kibicami czy też nie - wszystkim życzę dobrej zabawy, pozytywnych emocji i frajdy z przeżywania czegoś naprawdę wyjątkowego w naszym kraju.
Nie narzekajmy, nie skupiajmy się na negatywach, ale zobaczmy jak piękny jest to sport i jak wiele uśmiechu rodzi na twarzach zwykłych śmiertelników.

Euro 2012 wiele zmieniło w naszym kraju i ja uważam, że na lepsze.
Przykładem może być chociażby pięknie wyglądający Dworzec Wschodni w Warszawie oraz Dworzec Główny w Poznaniu.
Miałam możliwość ostatnio podróżować pociągiem między tymi dwoma miastami i naprawdę obiekty te wyglądają okazale i są niezwykle przyjazne dla turystów zarówno polskich jak i zagranicznych.
Czuję, że bez Euro 2012 jeszcze długo byśmy czekali na ich remont.
A teraz zupełnie nie mamy się czego wstydzić!

Plusów widzę jeszcze o wiele więcej, ale może o tym innym razem.
Uciekam teraz przygotować się do przeżywania sportowych emocji.

Bawcie się świetnie!

PS. Pozdrawiam wszystkich kibiców z wczorajszego pociągu TLK na trasie Szczecin - Lublin.
Podróż z Poznania do Warszawy z pełnym prawdziwych miłośników piłki - bezcenne:)
Szczególne pozdrowienia dla chłopaków z mojego przedziału!:)


Magda

16 komentarzy:

  1. No i mamy za soba cudowny mecz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super. Zwycięstwo ucieszyło by jeszcze bardziej - wiadomo. Ale było naprawdę emocjonująco. Trzeba być dobrej myśli!:)

      Usuń
  2. Zgadzam się, to wielkie wydarzenie! Dziś miałam okazję pokazać moim dzieciom, jak powinien zachować się Polak-Patriota w taki dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Takie wydarzenia mogą wiele nauczyć nas ale i właśnie dzieci.
      Ja prawie nie zeszłam na zawał:) I ten pierwszy moment zawodnicy wychodzą z dziećmi na murawę....zawsze się wzruszam.

      Usuń
  3. Ja choć fanką futbolu nie jestem, to też się cieszę z Euro, a co! :D
    Muszę się w końcu wybrać na któryś mecz do Stefy Kibica w Centrum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Realistycznie: Rosjanie po Nas pojadą. Patriotycznie: wygramy 2:1 :D Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z Rosjanami ciężko. Fakt. Ale dla mnie Euro to przede wszystkim wielka cudna impreza sportowa. Jeśli szybko odpadniemy - będzie smutek, ale nie będę przez to robić nagonki na naszych piłkarzy, trenera, murawę, stadion, złą autostradę, pogodę czy generalnie nasz kraj:) Nigdy nie byliśmy potęgą w piłce nożnej i pewnie za szybko nie będziemy:) Ale co tam, jest u nas Euro i trzeba się cieszyć. Nie ważne są tak wyniki jak właśnie wspólne zjednoczenie, piękna rywalizacja z szacunkiem dla innych i otwartość wobec wszystkich bez względu na to z jakiego kraju pochodzą.

      Usuń
  5. mnie też te pokrowce na lusterka rozwaliły ;) czuję się atmosferę, oby tylko pozytywną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie od każdego z nas zależy czy ta atmosfera będzie pozytywna:)
      PS. Kiedy ruszamy na piwo, pizze czy inne sushi?:)

      Usuń
  6. Te pokrowce są tak samo zajebiste jak skarpetki do sandałów :D
    Pozdrawiam i kibicujemy dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, nie jestem zapalonym kibicem piłki nożnej, ale nasz pierwszy mecz oglądałam z zapartym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak dalej pójdzie to obejrze wszytskie mecze, a nigdy nie byłam jakimś wielkim kibicem. Jednak emocje się udzielają, do tej pory bardzo, bardzo pozytywnie. W końcu widzimy Polaków rodosnych razem, kibicujących i cieszących się wszystkich razem, poza tym pewnie i dumnych bo w końcu to Euro jest u NAS ; )

    A ja już planuję gdzie obejrze finał hmm... może jakaś strefa kibica ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena