poniedziałek, 7 stycznia 2013

Różowo-mleczny shellac w 5 dniu noszenia. Świeżo, jasno i zawsze elegancko.


Kiedyś w koło nosiłam takie jasno różowe, mleczne kolory na paznokciach. Potem mi przeszło, ale ostatnio znowu zatęskniłam za takim odcieniem.



Moim zdaniem pasuje każdemu i do każdej stylizacji i na każdą okazję. Nie tylko na co dzień, ale także na większe wyjścia. Uniwersalny. 
Nie przytłacza. Dłonie z takim kolorem wyglądają schludnie, elegancko, czysto i świeżo.



To świetny manicure do szkoły, do pracy w biurze, czy wszędzie tam gdzie krzykliwe paznokcie nie są mile widziane. Jeśli macie bardzo krótką płytkę lub z problemami, to zdecydowanie tego typu odcienie są dla Was.


Polecam także taki kolor jeśli chodzicie aktualnie na rozmowy kwalifikacyjne w sprawie pracy lub różne egzaminy. Dłonie dużo o nas mówią, a taki kolor wzbudza zaufanie.


Zdjęcia wykonywane są w 5 dniu noszenia shellac'a. Nie są najwyższej jakości za co przepraszam, ale w ostatnich dniach uchwycenie dobrego światła nawet w dzień, graniczy z cudem.

 Czasem o to pytacie, a ja zapominam wspominać. Moje hybrydy wykonywane są lakierami marki Gelish.

Tu znajdziecie post z innym kolorem hybrydowym po 8 i 15 dniach noszenia, gdybyście byli ciekawi trwałości tego typu lakieru.

Co myślicie? Wasz odcień czy nie?

Trzymajcie się,

Magda

57 komentarzy:

  1. ładny odcień, choć nie chęsto miałabym na niego chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś w koło tego typu kolory nosiłam stale i w koło zbierałam za nie komplementy:)

      Usuń
  2. piękny! znów mam ochotę na jasne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądania cudownie *.* Idealny na każdą okazję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje!
    Bardzo mi się podoba :)
    Klasycznie, estetycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor :)
    Dzisiaj w podobnej tonacji umalowałam swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda, Ty to zawsze masz jakiś fajowski pierścień na palcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile ma ten pierścionek? 10 lub nawet 11 lat. Mam ogromny do niego sentyment. 5 czy 6 lat nosiłam go non stop i żaden inny:)

      Usuń
  8. Madziu, zakochałam się w tym kolorze!Paznokcie pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, aż sama nabrałam ochoty na taki jasny. A paznokcie masz przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor na pazurkach, osobiście bardzo takie lubię. W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolory, ale wolę gdy są odrobinę transparentne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :) Ja rzadko maluję na taki kolor bo często nie umiem ładnie i równomiernie rozprowadzić jasnych lakierów ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się wydaje, że jasne paznokcie znowu wrócą do łask po tych czerniach, neonach itd.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się nie podoba, nawet wiem czemu. Po prostu nie przepadam za tak jasnymi kolorami i nie wiem, czy kiedykolwiek zdecyduję się na taki kolor. Jeśli już maluję paznokcie to mają być pomalowane wyraziście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam od 5 lat żebym nie miała pomalowanych paznokci, więc już powoli kończą mi się kolory:) Ale takie kocham bo zawsze są eleganckie.

      Usuń
  15. Uwielbiam takie mani, bo optycznie wydłuża palce i - przynajmniej u mnie - nie wyglądają jak serdelki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj maluję ciemnymi kolorami swoje paznokcie, ale ten kolor jest wart skuszenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię ciemne, ale zdecydowanie wg mnie bardziej eleganckie są jasne.

      Usuń
  17. piękny,mogłabym taki nosić

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, pięknie wygląda. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są :) bardzo bardzo bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny, taki właśnie świeży, lekki i neutralny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo dyskretny, niby nie rzuca się w oczy, ale tak naprawdę dopełnia całość i jest tą kropką nad i w naszym wyglądzie. Bardzo mi się podoba:) No i muszę przyznać, że masz bardzo ładnie opiłowane paznokcie:) Ja sama bardzo często mam beż na paznokciach, a wczoraj zaszalałam i pomalowałam na różowo, czym wzbudziłam nie lada sensację:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie taki delikatny kolorek na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Ostatnio mam na takie odcienie fazę:)

      Usuń
  23. piekny, elegancki;0

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki to kolor/numer od shellaca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonywałam go u kosmetyczki. Nie spisałam numeru.

      Usuń
  25. Uwielbiam takie kolorki na paznokciach, tak jak napisałaś dłonie wyglądają wtedy tak, ładnie, schludnie, elegancko..
    Sama zastanawiam się nad hybrydą no i chyba w końcu się wybiorę. Sama robisz ? Jaki jest koszt takiego lakieru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu jest jest post na ten temat: http://77gerda.blogspot.com/2012/07/manicure-hybrydowy-shellac-moje.html
      Zapraszam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena